یوسف دیوانی(مدیر مسوول)
  • کد خبر: ۵۲۳
  • | تعداد بازدید: ۵۷۰
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵


دهه فجر انقلاب اسلامی امسال را در حالی آغاز می کنیم که در ابتدای دهه پنجم عمر پر برکت انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم. در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی و نظام، تیرهای زهر آلودی را به سمت ملت سرافراز ایران شلیک می نمایند اما نظام و مردم بیش از هر زمان دیگری استوارتر در مقابل هر گونه شیطنت ها ایستاده اند .

به باور اکثر ناظران و کارشناسان سیاسی، هر نظام یا کشور و یا ملت دیگری بجز ایران اسلامی در مقابل این جنگ اقتصادی از پای در آمده بود وبسیاری منتظر بودند ایران به سرنوشت سوریه مبدل شود. اما این ملت و این نظام سختی های فراوانی را متحمل شده و به تعبیر مقام معظم رهبری این نظام تمامی این شیطنت های را پس زده و پس خواهد زد.

در حالی که بدترین فشارها و تحریم ها را تحمل می نماییم، دولت به طور مرتب پروژهای بزرگی را یکی پس از دیگری افتتاح می نماید.و این نشان دهنده این است که خداوند متعال پشتیبان این ملت و این انقلاب است.

جای دارد که یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم.

دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. دردهه فجراسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارميرود. تا قبل از انقلاب اسلامي،‌ در ايران نظام اسلامي وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ي «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعيت » بود وپادشاهان احساس مي‌كردند كه فاتحيني هستند كه بر مردم غلبه يافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالي عليه اين سلسله معيوب را قطع كردند و نقطه ي عطفي در تاريخ ايران بوجودآوردند و شمشير اسلام مردم را عليه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به كار گرفتند.

دهه فجرانقلاب از رشحات اسلام است و آئينه اي است كه خورشيد اسلام در او درخشيد و ايندهه فجربايد با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. اين مراسم را با هيجانهاي عاطفي صحيح بايد با طراوت و تازه كرد. در مذهب ما،‌ احساسات،‌ گريه و شادي، حب و بغض و عشق و نفرت جايگاه والايي دارد. از اين رو جشنهايدهه فجرمي بايستي همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته شود و مردمي باشد. بايد كليه مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره ي فراموش نشدني حضرت امام و پيروزي انقلاب اسلامي را جشن بگيرند(مقام معظم رهبری).

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: