یوسف دیوانی
  • کد خبر: ۷۲۴
  • | تعداد بازدید: ۹۱۵
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸

نسل کشی در غزه در حالی به بیش از ۴۰ روز خود رسیده که هنوز قدرت‌های جهان بنایی جدی برای نجات مردم مظلوم غزه از دست یهود غاصب ندارند!
 آنچه در تاریخ از ظلم و نسل کشی می‌خوانیم بار دیگر در جهان امروز تکرار می‌شود و ما می‌بینیم. اما داعیه داران حقوق بشر و حقوق انسان ، خود را به بی تفاوتی و خواب خرگوشی زده اند.
 تعجب آن است که چگونه یک کشور نامشروع و جعلی به جان مرد و زن و کودک افتاده و  به هر روش و طریقی که خود می‌داند سلاخی می‌کند اما نهادهای بین‌المللی و کشورهای به اصطلاح قدرتمند جهان سکوت تایید آمیزی کرده‌اند و گاهی سران آنها به رژیم صهیونیستی حضوراً خسته نباشید هم می‌گویند . مگر فلسطین و فلسطینی چیزی جز زندگی در سرزمین خود چه خواسته؟!
 مردم مسلمان فلسطین هفت دهه است که فقط سرزمین خود را می‌خواهند اما پاسخ این خواسته اوج قساوت و سنگدلی و جنایت بوده است .
متاسفانه چند سالیست چند کشور مسلمان و اتفاقا همزبان و هم دین فلسطین برای رژیم صهیونیستی فرش قرمز گسترانده‌اند و فراموش کرده‌اند آنچه یک قرن است بر پاره امت اسلام آمده است .
جای بسی تاسف است که چند کشور عرب زبان مسلمان دست دوستی به این قاتلان وحشی داده‌اند و دست آنها را به گرمی فشرده‌اند ! در خبرها شنیده شد حتی کشور عربستان سعودی رابطه با این رژیم صهیونیستی را در همین روزهای سخت مردم غزه ، در دستور کار جدی خود قرار داده است ...اما ما به خوبی می‌دانیم که وعده الهی نابودی مظلوم و پیروزی حق است. باید به ملت آزادی خواه کشورمان ایران اسلامی تبریک گفت که قریب به پنجاه سال با مردم مظلوم فلسطین همراه و همدل بوده است و سیاست به حق نظام جمهوری اسلام در قبال فلسطین یک سیاست به حق و بشر دوستانه و جهان پسند بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: