یوسف دیوانی
  • کد خبر: ۷۴۳
  • | تعداد بازدید: ۴۱۲
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲


مروارید مهر انلاین گزارش می دهد:

گاهی تصور می کنیم در قرنی که بشر مدعی پیشرفت در همه زمینه ها از جمله برابری و دموکراسی است ،مشاهده نسل کشی در یک کشور مظلوم و بی دفاع کابوسی بیش نیست! اما متاسفانه واقعیت است که چندین ابرقدرت دست بدست داده اند تا جمعی را با هجوم وحشیانه و به کابرگیری وحشیانه ترین تجهیزات جنگی نیست و نابود کنند.

حمله جبهه کفر به فلسطین و لبنان به سختی قابل تحمل است اما سکوت و گاهی همراهی برخی کشورهای مسلمانان همسایه با ظلم و زورگوئی غیرقابل تحمل تراست.

واقعا بشریت خواب است یا خود را به خواب زه است؟ آیا چون ظالم مجهز و قوی است در مقابل اوباید زانو زد؟ بشریت و وجدان بین الملل باید چه  چیزی را باید ببیند تا به خود بیایدو جلوی این فتنه و ظلم را بگیرد؟! چرا کشورهائی که مسلمانند و ثروتهای هنگفتی دارند سکوت و سکوت پیشه  کرده اند؟ آیا می ترسید تمدن پوشالی تان خدشه دار شود؟ آیا از خم شدن برجهایتان هراس دارید؟ آیا منتظرید غزه و لبنان با خاک یکسان شوند و شما با خیال راحت با صهیونیسم فالوده بخورید؟

در ظرف یکسال گذشته بیش از 50 هزار نفر از مردم غزه شهید شدند و صدها هزار آواره و جلای وطن کرده اند؟ چرا؟ چون میخواستند در سرزمین خود زندگی کنند ولاغیر!

اما ما افتخار می کنیم که به کشوری تعلق داریم که با ظلم و جنایت در هر نقطه از عالم مخالف بوده و در مقابل صهیونیسم از ابتدای انقلاب اسلامی ایستاده است.

ملت ایران علیرغم مشکلاتی که خود دارد تا جائی که توانسته از این عزیزان حمایت کرده و حرف حق را در این دنیای ناحق زده است.

از خود مایه گذاشته و با پیش بینی مدبرانه نظام ، ظلم و خونریزی ظالم را تحمل نکرده و تاکنون علیه ظلم 2 بار یورش برده تا پیش خدا و دین خدا و روز قیامت و جدان بشری سرافکنده نباشد.

ما ایرانی هستیم  ، همان ایرانی که 8 سال جانانه ایستاد تا جلوی همین کشورهائی که فلسطین را امروز نشانه گرفته اند ایستادگی کند و مردانه ایستاد تا از حقانیت و تمامیت ارضی خود دفاع کند و جنگ هشت ساله نعمت و تجربه ای بود تا همه بدانند ما یکی از ابرقدرتهای حقگوی منطقه هستیم.

وعده خداوند همانست که أَنَّ اَلْأَرْضَ يَرِثُهٰا عِبٰادِيَ‌ اَلصّٰالِحُونَ‌از خداوند متعال خواهانیم تا به مظلومان نصرت الهی دهد تا شر ظالمان و زروگویان و نا انسانهائی که امروز ادعای حقوق انسان می کنند از زمین برکند. 

یوسف دیوانی

مدیر مسوول پایگاه خبری تحلیلی مروارید مهرانلاین/هرمزگان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: