یوسف دیوانی
  • کد خبر: ۶۴۷
  • | تعداد بازدید: ۳۸۷۸
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
مروارید مهر انلاین گزارش می دهد:مردم بالغ و فهیم ایران در تمامی ادوار برای رفاه و تنعم  خود،  با دولت و سیاست های اقتصادی آن همراهی نموده اند . می دانند آنچه و بستر و زیربنای اقتصادی را میسازد همراهی و صبوری است .
بی شک رسیدن به بنای رفیع اقتصاد از رهگذر آسانی حاصل نمی شود، خصوصاً در مقطعی که جریان سلطه با تحریم‌های ظالمانه ملت شریف و  نجیب ایران را محاصره اقتصادی نموده است .مردم ایران همواره سختی های فراوانی را پشت سر گذاشته و سربلند بیرون آمده است است.
 ما جنگی تحمیلی  را که قدرتهای بزرگ رژیم بعث عراق را همراهی نمودند بارشادتها و شجاعت پشت سر گذاشته ایم و با امداد الهی و جوانان جان بر کف و مومن دشمنان همدست کشورمان را مایوس و  کشور توسط رزمندگان،ایثارگران آزادگان و شهدای گلگون کفن ، محفوظ ماند.
 اما اینک همراهی مردم با سیاست های اقتصادی بسیار حائز اهمیت است. دولت فعلی علیرغم مصائبی  که وجود دارد به میدان سخت اقتصاد آمده و بنای نجات اقتصاد را از دلار نفتی دارد.  به هر حال این تصمیم لازم و بجا بود. زیرا ارز ترجیحی زمینه ساز فساد و رانت خواری در کشور بوده است و باید جلوی این مفسده از ریشه گرفته می شد.
 انشاالله به فضل خدا و همراهی مردم فهیم ایران از این دوره کوتاه گذر خواهیم نمود و علیرغم تحریم‌های ظالمانه که خود زمینه تولید و خودکفایی بوده، به تعادل اقتصادی و حفظ ارزش پول ملی خواهیم رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: