• کد خبر: ۷۳۷
  • | تعداد بازدید: ۱۴۹
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
مروارید مهر انلاین گزارش می دهد : از ساخت و ساز و حرکت لاک‌پشتی جاده دوبانده بندرلنگه به پارسیان سال هاست می نویسیم و سال هاست از زبان مردم می شنویم ، اما به نظر نمی آید در کوتاه مدت این جاده دوطرفه بر بهره برداری برسد !
اما این روند کند ساخت اتوبان به ویژه حدفاصل بندرلنگه به بندرچارک که بگذریم این روزها شاهدیم این جاده مرگ علاوه بر کم عرض بودنش با حفره ها و گودال هایی که  هم به دلایل طبیعی و همچنین بی توجهی و عدم مراقبت اداره راه  ، به یکی از پر دست انداز ترین جاده های استان بدل شده است.
از ایجاد حفره و گودال و از بین رفتن قسمت های از آسفالت این جاده کم عرض سال هاست که می‌گذرد اما نه تنها کسی در صدد رفع آن بر نیامده بلکه به تعداد این حفره ها و دست انداز های جاده اضافه شده است. اهالی روستاهای بستانه،دیوان،مغویه،حسینه،کندران،ارمک و...وشهر چارک از نامساعد بودن این جاده شدیدا گلایه مندند.
به گزارش مروارید مهر آنلاین عرض این جاده از بندر بستانه تا دوراهی بندر چارک چنان کم عرض و خطرناک می باشد که به واسطه حجم سنگین ترافیک کامیون های سنگین ، ماهیانه و سالانه  به آمار  تلفات انسانی آن اضافه می شود.
در این حد فاصل بار ها شنیده ایم که چه بسا خانواده هایی یه صورت یک جا جان خود را از دست داده اند و بدون شک اصلی ترین دلیل همانا جاده ای کم عرض و پر از چاله  است.
 جاده ای که در سال ۱۳۶۱ برای ترافیک آن زمان ساخته شده اما اینک و پس از گذشت ۴۲ سال به همان شکل با دست انداز های فراوان که لطمات زیادی به خودرو ها زده است به حیات خود ادامه می دهد
جا دارد مسئولین امر از نزدیک وضع این جاده اصف بار را ببینند و این معضل را رفع نمایند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: