مروارید مهرانلاین گزارش می دهد
  • کد خبر: ۷۳۸
  • | تعداد بازدید: ۱۹۸
  • ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶
به گزارش مروارید مهر آنلاین جمعی از معتمدین اهل سنت در محل هتل هما شهر  بندرعباس با نماینده ویژه دکتر مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کردند.
دکتر علی تاجرنیا نماینده اسبق مجلس و از اعضای اصلی اصلاح طلبان که به بندرعباس سفر کرده بود در یک جلسه ویژه با فعالان اجتماعی سیاسی اساتید دانشگاه ، کسبه و بازاری‌ها ، روزنامه نگاران ، و نمایندگان ورزشکاران استان  دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار شیخ محمدعلی امینی عضو هیئت فتوای اهل سنت و جماعت جنوب و از اعضای روحانیون مطرح اهل سنت استان پس از خوش آمدگویی به تاجرنیا مسائل مهم و کلان اهل سنت را در حضور ایشان مطرح نمود.
همچنین دکتر فریدون الهامی از چهره‌های ورزشی و دانشگاهی واز فعالان اجتماعی بندرعباس مسائل و انتظارات اهل سنت استان را در حضور نماینده دکتر پزشکیان مطرح نمود. همچنین نمایندگان و معتمدین اهل سنت درخواست نمودند مستقیما با دکتر پزشکیان دیدار و مسائل خود را از نزدیک با وی در میان بگذارند.

در این دیدار که اعضای اصلی ستاد پزشکیان در استان نیز حضور داشتند علی تاجرنیا پس از شنیدن اظهارات نمایندگان اهل سنت قول مساعد داد تمامی دغدغه‌ها و آنچه حقوق مغفول مانده اهل سنت استان است به اطلاع دکتر پزشکیان برساند/پایان خبر/مروارید مهر انلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: