مدیر مسوول
  • کد خبر: ۲۰۸
  • | تعداد بازدید: ۵۷۱
  • ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳


پاسداران انقلاب اسلامی اسوه هایی بودند که از دل انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی روئیدند و همواره یار و پاسدار روزهای سخت انقلاب اسلامی و کشور بوده اند. علاوه بر جانفشانی هایی که این اسوه ها در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح داشتند،در روزهایی که بلایای طبیعی گریبانگیر کشور شده ، در کنار سایر نیروهای امدادی ، در خط مقدم ایستاده اند و خواسته ها و نیازهای مردم و هموطنانمان را در سیل و زلزله و... اجابت نموده اند.

این روزها که یک ویروس منحوس تمام جهان را آلوده و وحشت زده نموده، پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج جامعه پزشکان دگر بار در کنار مردم خود را در دردها و غمهای ملت ایران شریک و به فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح، حاضر و با ارائه خدمات پزشکی از جمله تجهیزات پزشکی ، بیمارستان صحرایی و دهها خدمات دیگر علمی،همراه وهمگام هستند.

جا دارد از تمامی شهدای پاسداری که با نثار خون خود انقلاب و کشور را یاری و نجات دادند یاد کنیم و صلوات بفرستیم.

یاد کنیم از سردار و پاسدار دلها شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی که با خون رنگین خود معصومیت ملت ایران و پاسداران جان برکف را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

در سالروز شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام،این روز را که به نام پاسدار نامگذاری شده، به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان مخلص تبریک و تهنیت عرض نماییم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: