یوسف دیوانی
  • کد خبر: ۵۷۸
  • | تعداد بازدید: ۳۱۵۰
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳

اخیراً طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری ، امیر شهرام ایرانی به عنوان فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب گردید.

 نگارنده ضمن تقدیر از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نگاه بلند ایشان به فرق و مذاهب خصوصاً اهل سنت، به فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

اما سوای این حسن انتخاب، این رویداد ما را به این امر و ذهنیت مثبت سوق می دهد که اهل سنت ایران از بدو انقلاب اسلامی تاکنون خود را از نظام و رهبری و قانون اساسی جدا ندانسته و همواره همگام با سیاست‌های کلی نظام ،فرامین رهبری و دولت هایی که بر سر کار آمده اند، انتخابات های متعدد و همچنین دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ، اهل سنت در کنار نظام بوده و خواهد بود.
 باید یادآور شویم که در به کارگیری جوانان متخصص و مدیران در کشور خصوصاً پس از انقلاب اسلامی، هیچگونه تبعیضی وجود نداشته  و هر ایرانی صرف نظر از عقیده و مذهب بر اساس توانمندی و تخصص  و خبرگی، جذب دستگاه های مختلف کشوری و لشکری شده‌اند؛ برای نمونه در استان هرمزگان چندین فرماندار، معاون فرماندار ، بخشدار ، مدیران شهرستانی، مدیران  کل و ....از اهل سنت بوده و از نیروهای قابل معتمد و امین استان به حساب می آیند.

 همچنین بدنه نیروی انسانی تمامی ادارات در استان و کشور به طور یکسان و برابر از اهل سنت نیز بهره برده و ایشان به خدمت به کشور و نظام مشهورند.
 بی شک انتصاب اخیر توسط مقام معظم رهبری مکمل اوج تعامل و برابری و برادری است که در نظام جمهوری اسلامی موجود بوده و پاسخی است به کسانی (بویژه رسانه های معاند خارج از کشور)که به بهانه های واهی و با القاء شبهه و اختلاف به جامعه در صدد انشقاق در وحدت و یکپارچگی کشورند.
 بی شک در وحدت پولادین اهل سنت و پیوندی که با برادران اهل تشیع و نظام وجود دارد هیچ عنصری نخواهد توانست نفوذ کرده و این شمیم زیبای وحدت را خدشه دار نماید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: