شیخ فهیمی
  • کد خبر: ۷۱۴
  • | تعداد بازدید: ۱۱۸۵
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

مروارید مهر انلاین به نقل از فارس : شیخ فهیمی گفت: جهان اسلام در موقعیتی تاریخی در حمایت از حماسه مقاومت قرار گرفته و باید از این انتفاضه عظیم حمایت کند.

شیخ محمد فهیمی، عالم اهل سنت اظهار کرد: حماسه بزرگ فرزندان مقاومت در پیشدستی سلحشورانه در برابر صهیونیست‌ها در تاریخ ماندگار خواهد شد و دوران جدیدی را پیش روی مقاومت اسلامی قرار داد.

وی با بیان اینکه جوانان مقاومت از ۷ دهه ظلم و تجاوز و جنایت صهیونیست‌ها به ستوه آمده‌اند و این بار با جسارتی خدادادی بر دشمن صهیونیستی تاختند و آنان را خفت کشانده‌اند، تصریح کرد: جهان اسلام در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته است و باید از حرکت شجاعانه دفاع کنند.

این عالم اهل سنت با تاکید بر وعده الهی در پیروزی حق، شهادت فرزندان مسلمان فلسطینی در این راه عین سعادت خواند و افزود: این راه سراسر افتخاری است که پرچم آن به دست دلاوران مقاومت قرار گرفته است و هر چه شدت شقاوت صهیونیست‌ها بیشتر شود، آنان به پایان خود نزدیک تر می‌شوند.

وی یاد و خاطره شهید سلیمانی را نیز گرامیداشت و گفت: اندیشه مقاومت توسط این شهید بزرگوار قوام یافت و امروز این شجاعت و خودباوری محصول نهال امیدی است که در دل ملت‌ها کاشت.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: