• کد خبر: ۷۳۶
  • | تعداد بازدید: ۱۵۵
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷


مروارید مهر انلاین گزارش می دهد : ضایعه دردناک وقوع حادثه برای رئیس جمهور و همراهان ایشان از حوادث تلخی بود که جامعه و کشور را دچار شوک و حیرت کرد. قطعا زمان لازم است تا مردم شهادت این عزیزان خادمان ملت را هضم کنند. رئیس جمهورمردمی، وزیر امور خارجه محجوب و بی حاشیه ، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و سرتیم حفاظتی ریاست جمهوری و کادر پرواز ، کسانی بودند که تلاشهایشان برای کشور و جامعه مثال زدنی است. حادثه تلخی بود و جای دارد گله کنیم که چرا مراقبت و نکات پروازی و سایر مسائل امنیتی را در اولویت قرار نگرفته و این عزیزان والا مقام به همین سادگی جان خود را از دست دادند!

فقدان بالاترین مقام اجرائی کشور و سایر همراهان بی شک کشور را از سرعت خدمت می اندازد و مردم را نگران می کند ؛ هر چند با تدبیر مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی هشتم تیرماه برای انتخابات راست جمهوری انتخاب شده است . جای بسی افسوس دارد که رئیس مهمترین قوه کشور را از دست داده ایم کسی که بعد از شهادتش خدمات و رفتار او تبیین شده که تا چه تلاشگر و ساده زیست بوده است.

امیدواریم کشور با عنایت خداوند متعال و سایر مسوولین از ریل حرکت و پیشرفت باز نایستد و مردم احساس خلا نکنند. با آرزوی سلامتی برای همه خدمتگزاران صدیق ملت و علو درجات برای شهدای خدمت.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: