بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس درحال اتمام و بهره برداری در سفر رئیس‌جمهور آماده شد
  • کد خبر: ۶۸۵
  • | تعداد بازدید: ۱۸۲۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

مروارید مهر انلاین به نقل از ایرنا گزارش می دهد رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مراحل ساخت بیمارستان تخصصی ۱۴۰ تختخوابی کودکان بندرعباس به اتمام رسیده و آماده افتتاح در دور دوم سفر رئیس جمهور است.

غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: بیمارستان تخصصی کودکان بندرعباس با مشارکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت ساخته شده است.
وی بیان کرد: بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس که قرار است به نام «شهدای هرمزگان» نامگذاری شود، سال ۹۱ یعنی حدود ۱۰ سال پیش کلنگ زنی شد که این پروژه در سال ۹۹ ابتدای دولت سیزدهم حدود ۳۰ درصد، در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵ درصد و هم اکنون ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این بیمارستان در صورت تامین منابع مالی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین به بیمارستان‌های میناب و بستک اشاره‌ای کرد و گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب در سال ۹۹ حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که هم اکنون به ۶۰ درصد رسیده و کار بیمارستان بستک نیز در واقع به پایان رسیده و بخش‌هایی از آن آماده بهره‌برداری است.
جاودان یادآور شد: ساخت دانشکده پرستاری در بندر لنگه و دانشکده بهداشت در میناب از سوی وزارت بهداشت پیگیر شدیم و با توجه به نشستی که هفته گذشته با وزیر بهداشت داشتیم، نظر قطعی برای ساخت این پروژه‌ها اعلام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: