یوسف دیوانی
  • کد خبر: ۶۶۳
  • | تعداد بازدید: ۳۸۰۵
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹


حجاب پوششی است که نه تنها دین مبین اسلام به آن توصیه نموده بلکه تاریخ ملتها و تصاویر و نقش های بر جا مانده از کتیبه های تاریخی نشان دهنده وجود و وجوب حجاب در طول تاریخ بوده است.

در پی حوادث اخیر در کشور متاسفانه برخی دختران و زنان جوان در برخی شهرها مبادرت به اموری نمودند تا از این طریق بی حجابی را در کشور قانونی و نهادینه نمایند.

هر چند بخوبی می دانیم که اکثر این جوانان ذاتا نجیب و در خانوادههای معتقد متولد شده اند و والدینشان به حفظ پوشش سخت معتقدند اما متاسفانه برخی جاهل و نادان از خارج کشور و برخی مغفول در داخل تلاش دارند واجب الهی و دین مبین اسلام را مخدوش نمایند و ایران را همانند بسیاری از کشورهایی که فسق و فجور قانونی و رایج است ، به آن سمت ببرند. اما باید به خود بیاییم و بدانیم چکار داریم می کنیم؟ بدانیم که با رواج بی بند و باری هم بنیان خانواده و هم آرامش از جامعه گرفته می شود.

به یاد بیاوریم در رژیم سابق خانه های فساد اخلاقی بطور رسمی دایر بود و حکومت وقت آترا تایید و تشویق می نمود و اینگونه خانه ها که عمومی هم شده بود به تله ای جهت دام انداختن زنان و دختران تبدیل شده بود و بی عفتی بصورت رسمی ترویج و تبلیغ می شد.

پس بدانیم رسمیت دادن به بی حجابی عواقب خوبی ندارد خداوند را شاکریم که اکثریت جامعه مسلمان ایران سخت به پوشش معتقدند و رفتارهای برخی جوانان غافل مورد تعجب آنهاست واکثریت آنرا تایید نمی کنند.

النهایه اینکه در حال حاضر مسایل اصلی جامعه ما امور دیگری از قبیل تورم و گرانی و گاهی فسادهای اداری است که با همدلی و همراهی مردم با دولت حل و فصل خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: