• کد خبر: ۶۶۲
  • | تعداد بازدید: ۳۷۶۹
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶


امنیت و آرامش بزرگترین دستاورد یک ملت است . اگر امنیت به هر شکل و دلیلی متزلزل گردد، تمامی اقشار و تمامی جریانهای سیاسی وفکری و اقوام و اقلیتها نا امن می شوند.

به دنبال حادثه تلخ فوت مهسا امینی پس از دستگیری وی توسط پلیس امنیت اخلاقی، در برخی شهرهای کشور جوی ناآرام فراگرفت و متاسفانه چندین شهروند و نیروی پلیس جان خود را از دست دادند.همانند هر بحرانی در کشور عزیزمان ، رسانه های خارجی و دشمنان این مرز و بوم دایه مهربانتر از مادر شدند و بیش از آنچه رخ داده بود تبلیغ کردند.

در این جو که برخی جوانان عزیز و بی آلایش کشورمان گرفتارش شدند، خسارات بزرگی به اموال عمومی وارد شدو ترمیم و بی شک نوسازی اموال عمومی از جیب همه ما خواهد بود.

بی شک حادثه خانم امینی تلخ و دور از انتظار بود اما باید همه منتظر بمانند خاطیان و مقصران این حادثه در جوی آرام در دادگاه صالح محاکمه شوند.

امید است تدبیر در حجاب و عفاف بانوان نجیب کشورمان به گونه ای دیگر اعمال شود تا در امر به معروف و نهی از منکر ، منکر دیگری رخ ندهد.

در شرایط نا مطلوب اقتصادی و آرزوی شوم دشمنان ملت ایران نیازمند فضایی آرام در کشور هستیم تاضمن حفظ دستاورد آرمان شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی الگویی برای ملتهای آزاد جهان باشیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: