برای شاهچراغ(یوسف دیوانی)
  • کد خبر: ۶۶۶
  • | تعداد بازدید: ۳۹۴۰
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

بای ذنب قتلت

بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران

کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

بار دیگر دست خبیث و جنایت بار استکبار فتنه افروز از آستین بیرون آمد و دگربار جنایتی فجیع و بی رحمانه در کشور عزیزمان مرتکب شد.

ذات سلطه و استکبار چیزی جز این نیست. استکباری که بقای خود را در جنایت و ریختن خونهای افراد بی گناه می داند. استکباری که بوئی از انسانیت و عدالت و اخلاق و بشریت نبرده است. کشور عزیز ما ایران که با رشادت و 8 سال دفاع مقدس در مقابل همین کشورهای سلطه گر و جنایتکار مردانه بر پاهای خود ایستاد و در هیچ زمانی عقب نشینی نکرده، دگر بار مورد هجمه و جنایت قرار گرفت.

بای دنب قتلت به کدامین گناه به کدامین دلیل ؟!......... انسانهایی مومن با قلوبی پاک و جدا از سپهر سیاست جهت ادای فریضه الهی و نماز و عبودیت به درگاه خداوند متعال در حرم حضرت شاهچراغ شهر شیراز ماوا گرفته بودند و هیچگاه تصور نمی کردند این در چنین مکانی این چنین جان خود را از دست بدهند،اما با چنین عمل غیرانسانی مواجهه شدند...ولی به خوبی می دانیم که ان الله سمیع علیم...خداوند پرده را از جنایت هر جنایتکاری برخواهد داشت و سیه روتر خواهند شد...خون بی گناه پایمال نخواهد شد و ریشه های این عمل و تفکر خشکانده می شود به فضل الهی.

این 13 هموطن ما که دعوت حق را با شهادت لبیک گفتند با مظلومیتشان جاودانه تاریخ خواهند ماند و چه مرگی با عزت تر از شهادت..

ان شاالله به انتظار می نشینیم تا دستگاههای ذیربط و امنیتی سرنخ های این جنایت بی شرمانه را بیابند و دست جنایتکاران برای چندمین بار رو گشته ، هر چند می دانیم سرنخ این جنایت به جنایتکاران معلوم الحال عالم وصل است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: