یوسف دیوانی
  • کد خبر: ۶۸۷
  • | تعداد بازدید: ۱۹۲۸
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

مروارید مهر انلاین گزارش می دهد : حادثه اخیر حرم شاهچراغ شهر شیراز بار دیگر نشان داد که بقای قدرت‌های پوشالی و شیاطین در ناامن نمودن است .
قدرت‌های معلوم الحال که کشور عزیز ایران اسلامی را هدف قرار داده اند و در استمرار ناامنی وقفه‌ای ندارند ، بی‌شک به قدرتمندی ملت ایران واقف شده‌اند زیرا شرارت علیه ایران اسلامی از زمانی شدت گرفته که ما قدرتمندتر شده‌ایم ! 
این خباثت‌ها زمانی افزایش یافت که کشور در شاخه‌های مختلف علمی، هسته‌ای، نانو، سدسازی، موشک سازی، تجهیزات نظامی و دفاعی و سایر پیشرفت‌ها رو به جلو رفت و اینک همه کشورهای منطقه و جهان به وزنه‌ای به نام ایران در خاورمیانه اذعان دارند و آنچه دشمنان را به گوشه رینگ برده همانا قدرت بلامنازع مردم ایران است . تمام حوادثی که رخ می‌دهد، همه شرارت‌هایی که در این چند سال اخیر رخ داده ترورها و ناجوانمردی‌ها ، تماماً تاوان پیشرفت ماست و البته ما در پیشرفت عقب نشینی نخواهیم. کرد زیرا حق هر ملتی در جهان از جمله ملت بزرگ ایران پیشرفت است .
باید کشور مقتدر باشد و این اقتدار بی‌شک جنبه دفاعی دارد و نه تهاجمی. زیرا ما مسلمانیم و دکترین اقتدار نظامی ما دفاع است و نه تهاجم.
 حادثه اخیر شاه چراغ محکوم است و اینجانب و مجموعه مروارید مهر این حادثه تلخ را محکوم می‌نماییم و بی‌شک عاملین اصلی این حادثه‌ای نزد آزادگان جهان و خدا و رسول خدا روسیاه خواهند شد و امیدواریم که برای همیشه ریشه فتنه‌گری در جهان خشکانده شود .شهادت جوان مومن ، خادم ملت و کشور شهید غلام عباس عباسی و شهید محمد جهانگیری را تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و می‌دانیم که خون همه شهدای امنیت و شهدای ۸ سال دفاع مقدس باعث استمرار و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی خواهد بود پاینده ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: