یوسف دیوانی
  • کد خبر: ۶۶۴
  • | تعداد بازدید: ۳۸۹۱
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

مروارید مهر انلاین گزارش می دهد:آنانی که رسانه را به خوبی می شناسند می دانند که رسانه  هم چارچوب دارد و هم استاندارد ! هم اخلاق دارد و هم شعور مخاطب را رعایت می‌کند.
 متاسفانه چندین شبکه فارسی زبان از جمله بی بی سی، ایران اینترنشنال و صدای آمریکا از جمله رسانه هایی هستند که با وجود حمایت مالی کامل دولتی ، نه تنها هیچ گونه ساختار و منشی را رعایت نمی کنند ، بلکه به قصد تخریب و آموزش های مخرب به جوانان معصوم ما هیجانات کاذب ایجاد و زندگی را برای مردم ایران تلخ می نمایند .
باید از خود بپرسیم چرا راه اندازی این رسانه ها  وآن هم با هزینه های گزاف امروزی به زبان فارسی صورت گرفته است؟!

  آیا این رسانه ها و دولتهای متبوع آنها دلسوز مردم ایران هستند ؟
کافیست کمی به تاریخ برگردیم و چندین و چند خیانت و جنایت آمریکا و انگلیس را  در حق مردم ایران برشماریم . هنوز یادمان نرفته که کشور آمریکا چگونه هواپیمای مسافربری ما را در خلیج فارس بی شرمانه سرنگون نمود و 290 نفر انسان بی گناه را از بین برد! هنوز از حمایت های همه جانبه رژیم بعث عراق در جنگ و دفاع مقدس  یادمان نرفته است.
 هنوز  حمایت های آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد را فراموش نکرده ایم هنوز لایحه کاپیتولاسیون که آمریکائی ها در ایران مصونیت قضائی کامل در رژیم گذشته داشتند فراموش نکردهایم و چندین خیانت های پیدا و پنهان دولتهای غربی به مردم ایران که تاریخ آنها را فراموش نمی کند.
 اما با همه این خیانت ها ، امروزه به بهانه های مختلف و حمایت از رسانه های فارسی زبان ضد کشور و ملت، کشورهای استکباری قصد تحریک جوانان نجیب ایران را دارند .
متاسفانه اکثر کارکنان این رسانه های فارسی زبان که تا چندی پیش در رسانه‌های کشور مشغول به کار بودند و اعتبار و تجربه و مهارت را از رسانه های داخلی فرا گرفتند و چهره شدند، اینک از آنسوی آبها جاهلانه  تیشه به ریشه سرزمین اصلی خود می زنند و با ترغیب و تشویق جوانان به استفاده از سلاح گرم و سلاح سرد ، اغتشاش را ترویج و تشویق می نمایند.
 بی شک  آتش بیار جریان های اخیر ، رسانه‌های فارسی زبان خارج نشین هستند. بر کسی پوشیده نیست که رسالت این رسانه ها ، نامساعد نمودن زندگی مردم ایران است. اگر کشور و ملت ما مقتدر نبود و در جهان عرض اندام ننموده بود، حرص و حسادت دشمنان این ملت برانگیخته نمی شد.کسی منکر مشکلات و معضلات در کشور نیست و اعتراض قانونی هر شهروند حق مسلم اوستئ

 در پایان لازم به ذکر است که حاکمیت و دولت ما بایستی تدبیر نماید و رویکرد رسانی ملی و سایر رسانه ها را به نحوی مدیریت نماید تا احدی از مردم ما محتاج اخبار  رسانه های مغرض نباشند . 
همچنین بایستی از ظرفیت های قانون اساسی و سایر قوانین برای شنیدن خواسته ها و مطالبات جوانان استفاده کرد و نیاز است این موضوع به  یک کار و نهاد دائمی و مستمر تبدیل گردد تا جوانان امروز ما احساس هویت کرده و به آینده خود امیدوار باشد.

نگارنده از اقدام دولت در محدودیت دو پیام رسان خارجی که علاوه بر تاثیر در ناامنی های اخیر، در تحریک جوانان و خانواده ها به ابتذال نیز نقش موثری داشته، تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: