• کد خبر: ۶۹۶
  • | تعداد بازدید: ۱۹۵۱
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴

مروارید مهر انلاین به نقل از ایرنا گزارش می دهد : برای نخستین بار سهم این استان از رتبه‌‌های زیر ۱۰۰ کنکور سال جاری تاکنون ۱۷ نفر است که در مقایسه با سال گذشته نزدیک ۲ برابر و در مجموع ۸۸.۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

محمد قویدل، مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان اظهار کرد: در این میان ناحیه دو بندرعباس با ۶ نفر بیشترین کرسی را به خود اختصاص داده و شهرستان قشم با سه نفر و ناحیه یک بندرعباس، کیش و میناب هر کدام با دو نفر در جایگاه‌های بعدی هستند.
وی با بیان اینکه شهرستان رودان و بندر لنگه نیز هر کدام با یک نفر حائز رتبه‌های زیر 100 کنکور امسال شده‌اند، تصریح کرد: صاحبان رتبه‌های برتر در کنکور سراسری که برای نخستین بار این موفقیت را برای هرمزگان رقم زدند از افتخارات استان هستند که این موفقیت حاصل تلاش شبانه‌روزی دانش آموزان، حمایت والدین، همت مدیران و معلمان و برنامه‌ریزی سالانه آموزش‌وپرورش استان است.
قویدل ضمن تبریک به افتخارآفرینان استان و همه دانش‌آموزانی که در آزمون سراسری صاحب موفقیت شدند، از حمایت‌های بی‌دریغ و اهتمام ویژه استاندار هرمزگان در طرح‌های کیفیت‌بخشی و برنامه‌های راهبردی آموزش‌وپرورش قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: