• کد خبر: ۷۱۱
  • | تعداد بازدید: ۱۳۶۵
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

مروارید مهر به نقل از تسنیم گزارش می دهد : سامانه عرضه خودروهای وارداتی در هفته آینده برای افرادی که در مرحله اول ثبت نام نموده و دارای اولویت می باشند ( ثبت نام جدید در این مرحله انجام نمی شود) جهت انتخاب باز می گردد.

سامانه یکپارچه خودرو وارداتی در اطلاعیه ای اعلام کرده است: « به اطلاع متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می رساند از آنجا که شرکت های واردکننده فرایندهای قانونی برای مجوزهای لازم (استاندارد، محیط زیست و…) را انجام داده اند، سامانه عرضه خودروهای وارداتی در هفته آینده برای افرادی که در مرحله اول ثبت نام نموده و دارای اولویت می باشند (ثبت نام جدید در این مرحله انجام نمی شود) جهت انتخاب باز می گردد. »

لازم به ذکر است قبل از عرضه مشخصات فنی و تصاویر خودروها حهت بررسی و انتخاب متقاضیان محترم ارائه می گردد. 

البته ضیغمی معاون وزیر صمت نیز پیش از این با بیان اینکه سامانه خودروهای وارداتی در یکی دو روز آینده با طراحی جدید بارگذاری خواهد شد، گفته بود، از هفته آینده عرضه 8 مدل خودروی وارداتی آغاز خواهد شد.

قرار است با بارگذاری مشخصات خودروها متقاضیان نسبت به انتخاب آنها اطلاع پیدا کنند، البته باید سازمان حمایت جزئیات قیمت ها را به شورای رقابت ارسال کند تا این بخش با بررسی آن ها قیمت ها را به تصویب برساند. بر همین اساس بعد از نهایی شدن قیمت ها خودروها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: